måndag 30 januari 2012

Nu på Facebook

Från och med i dag så har jag en officiell sida på Facebook. På sidan så kommer jag att skriva om mitt politiska arbete, publicera blogginlägg och en massa annat. Vill du inte missa något så gör du rätt i att gilla sidan redan nu.

Genom att ha en officiell sida så tror jag att det kommer att bli enklare att nå ut till en större krets av människor, och samtidigt ha en bra kontakt med dem. Det blir helt enkelt ett bra komplement till bloggen och andra sociala medier. Dessutom så tror jag att det blir smidigare att fokusera mitt politiska arbete på sidan så att jag kan ha min privata användare mer privat.

Nu kan du följa mitt politiska arbete på Facebook genom att gilla min sida.

För att gilla sidan så behöver du nödvändigtvis inte hålla med mig rent politiskt. Du kanske ändå tycker att det är intressant att följa mitt politiska arbete, eller så kanske du helt enkelt tycker att jag är en hygglig ung herre :)

Länk
Facebook-sida: Rasmus Gårdebrink

Inga kommentarer: