fredag 11 mars 2011

Eftervalstabloiden har anlänt

Tusentals exemplar av eftervalstabloiden, även kallad Frågor för Sverige, har nu anlänt till flera orter i norra Småland, däribland Vimmerby. Flera utdelningar kommer att organiseras runt om i regionen och den första inom kort.

Tabloidens innehåll fokuserar på att förmedla sanningen om Sveriges förvandling från ett tryggt svenskt folkhem till en mångetnisk tragedi. Det är en sanning som har förbjudits för människor, en sanning som medvetet tystas ned av etablerade politiker och medieaktörer.

Tabloiden Frågor för Sverige förmedlar sanningen om "det nya Sverige".

Bakom den åttasidiga tabloiden står den uppskattade Sverigevännen och invandringskritikern Jan Milld. Den totala upplagan ligger på 150 000 exemplar och ännu finns det tabloider som inte är beställda. Med andra ord så är det bara att kontakta Jan Milld på följande e-post: info(at)tabloiderna.se

Det finns kanske någon som undrar varför jag engagerar mig i detta, och det må vara en berättigad fråga. Svaret är inte svårare än att jag gör detta då jag uppskattar Jan Millds engagemang för Sverige och det svenska folket. Han är en viktig resurs och kan jag bistå honom genom att se till så att tabloiden sprids i regionen så gör jag det.

Utdelningar kommer som sagt att organiseras i norra Småland och alla som finner ett intresse i att hjälpa till med spridandet av tabloiden är givetvis välkomna att kontakta mig för mer information.

Länkar
Läs tabloiden Frågor för Sverige
Hemsida för tabloidprojektet

Relaterat
Intervju med Jan Milld om Vitboks-projektet

Inga kommentarer: