söndag 22 april 2012

Vad tycker du om att läsa på bloggen?

Som det ser ut nu så kan det komma upp lite av varje på bloggen. Det kan vara allt ifrån politiska texter och intervjuer till recensioner och aktivism, plus mycket där emellan. Detta beror givetvis på att jag skriver om det som är aktuellt eller helt enkelt känns intressant.

Jag har inga planer på att ändra detta i någon större utsträckning. Däremot så skulle jag vilja höra åsikter från dig som läser min blogg. Vilken sorts inlägg intresserar dig mest? Finns det något som saknas? Vill du se längre inlägg, kortare inlägg, mer uppdateringar, mer bilder, mer personligt och så vidare. Hör av dig, på det sätt som du finner lämpligast, med åsikter och idéer.

Hör av dig med åsikter och idéer om vad du tycker om att läsa.

3 kommentarer:

Sebastian sa...

Hej! Jag skulle gärna se att du skrev lite flera inlägg men dom behöver inte alls vara en helsida utan kanske lite mera utav en välskriven notis, möjligvis lite längre. Och sedan har jag en fråga.Nu har du ju arbetat som en fri nationalist sedan du lämnade ND(Ifall man inte räknar med (SO))Och jag vill veta ifall du är påväg in i något parti eller någon annan nationalistisk organisation som det ser ut idag eller inom snar framtid?
Mvh Sebastian.

Rasmus Gårdebrink sa...

Till Sebastian

Hej, och tack för din åsikt. Har du något önskemål om vad dessa inlägg i sådana fall skall handla om?

Ja, jag har arbetat som fri eller oberoende nationalist sedan jag lämnade ND. Jag ser flera fördelar med detta, men samtidigt så skulle jag gärna engagera mig i en större sammanslutning igen. När och på vilket sätt detta kommer att ske återstår dock att se.

Varg i Veum sa...

Jag uppskattade artikeln om det slutna mötet i Mariannelund. Riktigt trevligt att få en inblick i vad som händer bakom slutna dörrar.