söndag 15 april 2012

Dags för nya tag

Den senaste tiden så har det varit dåligt med uppdateringar. Orsaken är att det kommer perioder då det mest känns mödosamt att sitta vid datorn, plus att det finns så mycket annat att göra. Faktum är att jag knappt har haft igång datorn under de senaste veckorna.

Dags att kliva ur dimman!? :)

Att vara politiskt aktiv och samtidigt undvika datorn är dock svårt i dag, detta både på gott och på ont. Positivt är att många nya vägar öppnas och detta skall givetvis inte förringas. Samtidigt så tycker jag att det är viktigt att även synliggöra sitt engagemang ute i samhället, bland människor. För egen del så tror jag på en kombination, där båda delarna kompletterar varandra på ett lyckosamt sätt.

När jag nu sitter här och skriver så tycker jag allt att jag har saknat det lite, så förhoppningsvis så kommer det att dyka upp ett eller flera läsvärda inlägg. Så håll utkik! För er som har skickat e-post så kommer jag att besvara dem så snart som möjligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är du med i SvP nu? med tanke på din annons.

:=)

Rasmus Gårdebrink sa...

Till Anonym 1

Nej, jag är inte medlem i SvP. Det är som sagt bara en annons.